Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website maakt gebruik van geanonimiseerde cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en voor de analyse van onze website. Bij het tonen en afspelen van YouTube video's worden cookies van derden geplaatst. Klik op "Akkoord" als u akkoord gaat met dit gebruik van cookies, klik op "Aanpassen" voor meer informatie en om zelf te bepalen welke cookies deze website plaatst.

Deze website maakt gebruik van geanonimiseerde cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en voor de analyse van onze website. Bij het tonen en afspelen van YouTube video's worden cookies van derden geplaatst. Klik op "Akkoord" als u akkoord gaat met dit gebruik van cookies, klik op "Aanpassen" voor meer informatie en om zelf te bepalen welke cookies deze website plaatst.

BedrijfsVriend Harvest Creative aan het woord

Peter van der Meer en Marian Oudenes (partners Harvest Creative): "Het team van Harvest Creative is sinds 2009 betrokken bij de marketing communicatie van het Groene Hart Ziekenhuis (GHZ). We stapten de deur binnen met een fris concept voor de SCOOP en maakten de volgende stap met de roemruchte Prospectus voor de Zorgverzekeraars. Dit in een tijd dat de marktwerking én de marketingwerking in de zorg de eerste schreden zetten.

Samen met elkaar, samen voor elkaar

Door de jaren heen groeide met het ziekenhuis de scoop van de projecten. De realisatie van de nieuwbouw en de communicatie daar om heen waren bijzondere hoogtepunten. Samen met het team M&C ontwikkelden wij een nieuwe huisstijl en maakten wij (regionale) campagnes op maat om de patiënt als partner dicht bij huis te bereiken en het ziekenhuis nog bekender te maken. Met persoonlijke roots in Stolwijk, Gouda en Nieuwerkerk aan den IJssel, heeft het GHZ weer een speciale plek in óns groene hart verworven. Het is mooi om de impact van onze inspanningen in de regio terug te zien.

Harvest Creative Tegel Walk of Friends

Daarom Vriend!

Wij waarderen bijzonder deze jarenlange relatie die we samen hebben mogen opbouwen. Onze samenwerking zorgt voor een sterke basis voor de toekomst. Wij hopen op vele mooie stappen voorwaarts in een snel veranderende tijd. De volgende stap? Met elkaars kennis en kunde creëren we nu een film die het verhaal van St. Vrienden van het GHZ vertelt", aldus Peter en Marian.

Logo Harvest Creative